Terms and Conditions

Private Training
The Great Canadian Training and Consulting Company/CompuEase works hard to schedule our training and other services with participants in mind. Notice of cancellation for private training must be received a minimum of 10 business days prior to the confirmed date for no financial penalty to be incurred. Any cancellation or rescheduling received less than 10 business days prior to the start of the course will be charged for in full for 100% of the course cost. The confirmed number of participants must be received at least 3 business days prior to the confirmed class date. Cancellations or rescheduling must be received in writing to admin@greatcanadiantraining.ca for The Great Canadian Training & Consulting company and training@compuease.ca for CompuEase.

Public Training
The Great Canadian Training and Consulting Company/CompuEase provides a public schedule with guaranteed-to-run classes that run often. Notice of cancellation for public training must be received a minimum of 10 business days prior to the confirmed date for no financial penalty to be incurred. Any cancellation or rescheduling received less than 10 business days prior to the start of the course will be charged for in full for 100% of the course cost; however the participant will be able to register for a future class of the same course within the next year at no additional charge. Cancellations or rescheduling must be received in writing to admin@greatcanadiantraining.ca for The Great Canadian Training & Consulting company and training@compuease.ca for CompuEase.

Training Materials
Once the training materials have been ordered, the client is responsible for the cost of the training materials even if:

  1. The client cancels the training session before the 10-business day cancellation period. The Great Canadian Training & Consulting Company/Compuease will notify the client that their materials are being ordered approximately 10 business days before the training session.
  2. The client told The Great Canadian Training & Consulting Company/Compuease the wrong version, level, program or wrong amount.
  3. If the client needs additional training materials, the client will incur the additional cost. If the material has to be rushed, then the client will incur the additional cost.
  4. All training material is non-refundable.

Conditions Générales

Formation Privés
La Great Canadian Training and Consulting Company/CompuEase travaille fort pour planifier notre formation et d’autres services en pensant aux participants. Un avis d’annulation pour une formation privée doit être reçu au moins 10 jours ouvrables avant la date confirmée pour qu’aucune pénalité financière ne soit encourue. Toute annulation ou reprogrammation reçue moins de 10 jours ouvrables avant le début du cours sera facturée en totalité pour 100% du coût du cours.Le nombre confirmé de participants doit être reçu au moins trois jours ouvrables avant la date confirmée du cours. Les annulations ou les réorganisations doivent être reçues par écrit à admin@greatcanadiantraining.ca pour The Great Canadian Training & Consulting company et training@compuease.ca pour CompuEase.

Formation Publique
La Great Canadian Training and Consulting Company/CompuEase offre un horaire public avec des cours garantis qui se déroulent souvent. Un avis d’annulation pour la formation publique doit être reçu au moins 10 jours ouvrables avant la date confirmée pour qu’aucune pénalité financière ne soit encourue. Toute annulation ou reprogrammation reçue moins de 10 jours ouvrables avant le début du cours sera facturée en totalité pour 100% du coût du cours; toutefois, le participant pourra s’inscrire à un cours futur du même cours au cours de la prochaine année sans frais supplémentaires.Les annulations ou les réorganisations doivent être reçues par écrit à admin@greatcanadiantraining.ca pour The Great Canadian Training & Consulting company et training@compuease.ca pour CompuEase.

Matériels de formation
Une fois le matériel de formation commandé, le client est responsable du coût du matériel de formation, même si:

  1. Le client annule la séance de formation avant la période d’annulation de 10 jours ouvrables. La Great Canadian Training & Consulting Company/Compuease informera le client que ses documents sont commandés environ 10 jours ouvrables avant la séance de formation.
  2. Le client a indiqué à The Great Canadian Training & Consulting Company/Compuease la mauvaise version, le mauvais niveau, le mauvais programme ou le mauvais montant.
  3. Si le client a besoin de matériel de formation supplémentaire, il en assumera les coûts supplémentaires. Si le matériel doit être expédié à la hâte, le client devra assumer les coûts supplémentaires.
  4. Tout le matériel de formation n’est pas remboursable.